Do wdrożenia systemu zarządzania drukiem przymierzaliśmy się wielokrotnie. Na przestrzeni lat (bo w zasadzie o takim okresie czasu możemy mówić) testowaliśmy kilka najpopularniejszych rozwiązań dostarczanych przez jeszcze popularniejsze firmy. Za każdym razem przeszkodą było środowisko, w jakim miał pracować wdrożony system, a w szczególności skomplikowane zasady rozliczania kosztów poszczególnych jednostek organizacji.
Firma DEVA przedstawiając nam system obiecała szereg możliwości konfiguracji i raportowania, a także, co najważniejsze niezawodną współpracę z wieloma urządzeniami (w tym także przez nas posiadanymi). I jak wyszło? Dziś bez żadnych wątpliwości można stwierdzić, że wybór systemu PaperCut MF i wybór firmy DEVA był słuszny. System spełnia oczekiwania użytkowników, jest stosunkowo tani w utrzymaniu i niezawodny.
Firma DEVA wdrożyła rozwiązanie oparte o PaperCut MF i nowoczesne urządzenia DEVELOP w niecały tydzień. Naszym użytkownikom dostarczyliśmy nie tylko nowych możliwości, ale także, całkiem zwyczajnie, coś lepszego niż to czym dysponowali do tej pory. Ponadto zaawansowane mechanizmy zarządzania dostępem do urządzeń, możliwości rozliczania kosztów oraz raportowania zdarzeń w systemie pozwoliły szefom działów na wdrożenie szeroko zakrojonych planów oszczędnościowych.